fredag 3 april 2009

Ja, idag var det sista dagen på veckan i skolan. sköönt sköönt. Efter skolan drog jag hem o fixade mat till morsan o mej. Stuvade makaroner och kasler. det smaka ok. senare tog jag en dusch för att jag skulle ju dra upp på stan för att utnyttja mina 2 presentkort på Team Sportia. Jag gick runt för mycket egentligen där till sist köpte jag en ny orange handboll o en tränings T-shirt. Jag skulle fråga på T-12 om jag fick praktisera där, Men NEJ! Ville så gärna PRAOA där. Synd synd, ska nog fråga Magnus om Praon på EM möbler. Jag sitter nu framför datorn o bloggar på min nya blogg. Jag e ensam typ hela kvällen och jag bestämde mej för att dra o köpa en Ben&Jerry's glass. Vanilla Toffe Crunch, den smaka gott, jag åt upp halva och spara resten till någon annan gång. Jag kollar på slutsspelshockey och det e Färjestad mot HV71, Jag hejar ju såklart på FBK. Sitter med en halsduk o stöder FBK, The Wolfpack. Det ända jag gör nu är att vänta på föräldrarna att komma hhem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar