lördag 4 april 2009

Idag har inte mycket hänt för mig.Vaknade ganska tidigt för att jag inte kunde sova längre. Satt vi datorn helaförmiddagen och käkade falukorv med stuvade makaroner som vanligt, var lite besviken för att det blev ingen försäljning i Haga idag. Verkar som ingen typ bryr sig om sånt längre, håller med Vicco om att det bara blir hon som får göra allting hela tiden. Lite tråkigt faktiskt. Mamma & Pappa drog iväg på utflykt. När dem kom hem så hjälpte jag pappa med att byta däck på bilen, var inte så tråkigt som jag trodde att det var. Vädret idag var under bart, 15 grader och solsken. Jag & pappa drog senare för att tvätta bilen på självtvätten. Vi körde sen runt för att han skulle visa mig cykelvägen jag ska ta imorgon till Tullängen. Jag sitter och försöker få fram något om min ``hemuppgift`` som jag ska göra på SO:n istället för prov. Jag ska skriva om Sjukvård på 1800-talet, men det var faktiskt en ganska svår uppgift jag fick. Det är svårt att hitta något på internet, finns en del i boken men jag ska fylla en hel A3-papper. Imorgon måste jag gå upp vid 7-tiden för att jag ska jobba på Tullängen från 8.00-11.00. Jobbigt men kanske skönt? På eftermiddagen ska man åka med Mamma & Pappa till Farmor & Farfar på Klädesholmen:D Saknat dit lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar