söndag 7 juni 2009

Tjenna tjenna. Idag har det inte hänt så mycket men man kan väll skriva lite ändå, eller? Aja.... det har inte hänt så mycket men idag var jag o mamma på Marieberg o handla in nya kläder, för t ex skolavslutningen och farmor & farfars femtionde bröllopsdag. Vi var på flera olika affärer för att hitta några snygga skjortor och dem hittade vi på Cubus, då en svart lite millitärskjorta och en snygg vit skjorta på Jack & Jones som jag ville ha. Vi fikade sen däremellan på espresso house som låg bredvid Jack & Jones. En kanelbulle och en lien cola. Vi snackade om sommaren och om hur jag ska komma iform och bli smalare o starkare. Kommentera gärna Lycka Till!:D Vi drog sedan till Stadium där jag köpte 3 snygga T-shirts som skulle passa till skjortorna, det gick på 275:- + en grön vattenflaska.
När vi kom hem åt jag av det pappa hade lagat samtidigt som jag & mamma kollade på Federer - Söderling i Franska Öppna -finalen, men söderling förlorade:(
Aja nu räcker det för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar