lördag 6 juni 2009

Längesen man blogga då, har inte tänkt på den här sidan så sorry om man vill läsa något nytt. Jag har för det mesta suttit inomhus och spelat data -och tvspel med danny. Man lira FM 09 och S.K.A.T.E.2. Pappa är magsjuk och synd för honom tycker jag. När danny var här fick jag laga mat åt oss när mamma inte var hemma:P. Hon stack på nationalsdagsfirande i stadsparken. Sen käka vi bullar och kakor för att danny satt o tjata; Bullar o kakor!, Bullar o kakor! Efter han stack hem tog jag det lugnt o väntade på Sverige - Danmark, och under tiden drog jag till ICA o köpte lite lördagsgodis till matchen. Jag och mamma satt och kollade när Sverige förlora med 0-1. Skam och tårar från Lagrell på läktaren= TÖNT!!!

Aja väntar på sommarlov och bara 3 dagar kvar. Det var det från idag:) Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar